Kom bij ons team!

Carrières

Wij zijn Ideal Standard

Het leven bij Ideal Standard en onze medewerkers

Wanneer u een rol krijgt op een van onze afdelingen, zal het leven bij Ideal Standard beginnen met alle ondersteuning die u nodig hebt om aan de slag te gaan. Er wordt altijd gezorgd voor een volledige opleiding voor onze medewerkers en onze voorwaarden zijn buitengewoon concurrerend.

We hebben een vriendelijke werkomgeving gecreëerd, we bevorderen een goede balans tussen werk en privéleven en hebben het beste HR-team om voor elk personeelslid te zorgen. Door de banden met veel Europese locaties en de aanhoudende wereldwijde groei, zijn de ontwikkelingskansen nooit ver weg.
onze internationale aanwezigheid
  • Operations en productie

    Onze afdeling Operations bestaat uit een team dat 24 uur per dag actief is en zich toelegt op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten voor het bedrijf. Kwaliteit staat centraal bij alles wat we doen bij Ideal Standard (en dat is waar we bekend om staan), dus uw rol zal van invloed zijn op alles, van verkoop en klantenbinding tot merkreputatie.

    En als badkamerfabrikant met zo'n rijke en gevarieerde merkhistorie, hebben we het doel om onze klanten producten van topkwaliteit te blijven leveren, om zo onze voortdurende groei te garanderen.

  • Personeelszaken

    Onze medewerkers staan centraal bij ons bedrijf. Met meer dan 9.000 medewerkers in 20 landen (er)kennen we de waarde van ons personeel. Vanaf het eerste begin van het merk in 1872 kunnen we zeggen dat het de fantastische medewerkers, innovatieve denkers en harde werkers zijn die ons hebben geholpen te groeien en de Europese marktleider te worden die we nu zijn.

    Daarom hebben we het beste HR-team in dienst dat er is om voortdurend nieuw en fris talent aan te trekken. Personeelszaken is verantwoordelijk voor het werven, aannemen, coördineren van en zorgen voor onze medewerkers. Onze medewerkers staan centraal bij alles wat we doen. Als u goed met mensen kunt omgaan en u aan wilt sluiten bij een levendig, vrolijk team van gelijkgestemde HR-professionals, dan past u misschien goed in het team Personeelszaken van Ideal Standard.

    Er kunnen vacatures in personeelswerk zijn voor HR Business Partners, HR-managers, HR-medewerkers en salarisadministrateurs. Deze vitale afdeling zorgt voor alles, van lonen en pensioenen tot prestatiebeheer, opleiding en middelenbeheer.

     

     

  • Verkoop

    Ons verkoopteam helpt onze bekroonde producten te verbinden met de mensen die ertoe doen. Zij zijn de motor achter ons merk. Deel uitmaken van ons dynamische team is een spannende, bevredigende uitdaging voor iedereen die zich bij ons aansluit.

    Om te slagen bij onze verkoopafdeling, moet u een gemotiveerd, gepassioneerd, slim, ambitieus en een stabiel mens zijn. We zijn op zoek naar zelfstarters die niet snel opgeven. U werkt met veel plezier met een toonaangevend merk, bent een goed vertegenwoordiger van het bedrijf en blinkt uit in het opbouwen van vruchtbare, duurzame relaties met onze klanten. U werkt nauw samen met architecten, ontwerpers en kopers op het hoogste niveau, dus een zelfverzekerde houding en goede onderhandelingsvaardigheden zijn waardevolle eigenschappen.

    Met betrekking tot ervaring zoeken we mensen met een achtergrond in consumentengoederen of mensen met ervaring in keukens, slaapkamers en badkamers. Maar nog belangrijker is dat u de juiste houding en persoonlijkheid heeft die past bij ons bedrijf – en andersom!

    Ideal Standard is een uitstekende plek voor verkooptalent uit een andere branche en als u wordt aangenomen, krijgt u training en ondersteuning van wereldklasse om uw loopbaanambities te verwezenlijken. 

  • Marketing

    Onze marketingafdeling is een van de meest integrale onderdelen van ons bedrijf; een afdeling die ons merk verbindt met de mensen die ertoe doen, onze klanten.

    Binnen deze afdeling moedigen we creativiteit aan, verwelkomen we nieuwe ideeën en zijn we voorstander van verandering, zodat we gelijke tred houden met het dynamische digitale tijdperk.

    Ideal Standard wordt gedreven door innovatie en ontwikkelingen; we verleggen voortdurend de grenzen van ons productaanbod en werden onlangs beloond met "Badkamerproduct van het jaar" voor ons AquaBlade-toiletontwerp. We hebben een vindingrijk en creatief marketingteam nodig dat daarbij past.

    Als u een pionier bent op het gebied van concepten en een frisse benadering heeft van B2B-marketing, dan moedigen wij u aan om te solliciteren. We hebben diverse mogelijkheden binnen onze marketingafdeling en we zoeken sterke influencers en onconventionele denkers, analytische experts, visionaire projectmanagers, digitale specialisten voor het nieuwe tijdperk en mensen die kunnen leveren tegen budget, worden gedreven door resultaten en helpen Ideal Standard marktaandeel te winnen in categorieën en kanalen.

    We zoeken ook marketingprofessionals die (idealiter) een technische marketing- of consumentenachtergrond hebben.

    Onze marketingdivisies:
    •    Digitale marketing
    •    Merkactivering
    •    Categoriemanagement
    •    Productmanagement
    •    Media en PR

  • Klant- en bedrijfsondersteuning

    Klantondersteuning
    Ons team Klantondersteuning geniet van interactie met klanten en is er trots op de best mogelijke klantenservice te leveren. Deze business unit is verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoontjes, plaatsen van bestellingen en beantwoorden van vragen over producten en vormt daarmee de ruggengraat van Ideal Standard's reputatie voor sterke klantrelaties.

    Als u een "mensenmens" bent met een oprecht verlangen om anderen te helpen, en aandachtig en nauwkeurigheid werkt, past u misschien perfect in ons team.

    Zakelijke ondersteuning
    Ideal Standard's afdeling Zakelijke ondersteuning helpt het verkoopteam, waarbij ze leads verzamelen en ervoor zorgen dat de bestelde producten op tijd en compleet aan onze klanten worden geleverd. Dit is een belangrijke business unit binnen de toeleveringsketen en succesvolle kandidaten zullen het team helpen alles soepel te laten verlopen. Goede managementvaardigheden, uitstekende communicatie en het vermogen om toezicht te houden op de plannen is absoluut noodzakelijk.

  • Magazijn en logistiek

    Dit onderdeel van het bedrijf biedt een cruciale service aan alle interne belanghebbenden en externe klanten, en is het onmisbare radertje dat ervoor zorgt dat goederen op tijd worden geproduceerd en naar bestemmingen in het hele land worden verzonden.

    Kandidaten die zich aanmelden voor vacatures op het gebied van opslag en afhandeling moeten in staat zijn om de verantwoordelijkheid voor de vraag van de klant en de toenemende verwachtingen te dragen. Nadat de klant contact heeft gehad met het verkoopteam, zal het magazijn fungeren als een schakel tussen Ideal Standard en het bedrijf van de klant, dus het vermogen om het merk en zijn kernwaarden te vertegenwoordigen is een belangrijke vaardigheid. 

    Medewerkers die succesvol zijn in ons magazijn beschikken over goede analyse- en planningsvaardigheden, doortastendheid, passie en enthousiasme, en aanpassingsvermogen in veranderende omgevingen.

    Dit zijn zeer veeleisende, maar lonende rollen. Succesvolle kandidaten versterken de toeleveringsketen en ontwikkelen betere relaties met de klanten van Ideal Standard.

     

     

     

  • Supplychain

    Bij Ideal Standard is ons team supplychain niet alleen van essentieel belang voor het verzorgen van een soepele en efficiënte productstroom, maar het is ook van vitaal belang voor de informatiestroom.

    Relaties spelen een centrale rol in onze supplychain, dus goede communicatievaardigheden zijn essentieel. Andere eigenschappen die u zullen helpen eruit te springen in het wervingsproces zijn een uitstekend organisatorisch vermogen, goed timememanagement, leiderschapsvaardigheden, inzicht in de verwachtingen van de klant, probleemoplossend vermogen, snel kunnen denken, goed kunnen samenwerken in een team, en een echte wil om te leren.

     

  • Financiën

    Mensen die onder druk presteren en op tijd werken. Dit zijn de personen die het goed doen in ons financiële team. Wij geloven dat, naast een talent voor werken met cijfers, nieuwsgierigheid de basis vormt voor een goed financieel medewerker, dus als dat geldt voor u, solliciteer dan vandaag nog naar een van de functies.

    Op deze afdeling kunnen vacatures bestaan voor commerciële analisten, leerling- en managementaccountants, operations- en planningscontrollers en mensen die bereid en in staat zijn om in teamverband te werken. Met het beheer van de debiteuren- en crediteurenstroom staat u in het hart van het bedrijf.

     

     

Cookies op onze website

Om u de beste en meest relevante gebruikerservaring op onze website te bieden, gebruiken we cookies voor functionele, comfort- en statistische doeleinden. Door op de knop accepteren te klikken, accepteert u de cookies.

U kunt uw voorkeuren wijzigen door naar de pagina met cookie-instellingen te gaan.