Veelgestelde vragen

After Sales

">
After Sales
  • Welke garantie geldt voor Ideal Standard-producten?

    Op basis van ons vertrouwen in de kwaliteit en betrouwbaarheid van Ideal Standard-producten, verstrekken we garantie op onze producten. Voor de volledige details van de voorwaarden van onze garantie verwijzen wij u naar onze garantiepagina.

  • Ik heb een specifieke vraag met betrekking tot productonderhoud of verzorging die hier niet aan bod komt.

    Voor alle vragen over productonderhoud/-verzorging kunt u onze speciale website bezoeken:

    www.idealstandardnederland.nl

  • Waar kan ik terecht met een technische vraag?

    In het geval van een technische vraag kunt u terecht bij de plaatst van aankoop. Kunnen zij u niet helpen dan kunt u een e-mail sturen naar onze Service afdeling: idealstandard.nl@idealstandard.com. Graag verzoeken wij u hierbij de vraag zo goed mogelijk te omschrijven en indien mogelijk de aankoopbon van het product en eventueel een foto(‘s) waarop de vraag betrekking heeft bij te sluiten. Op die manier kunnen wij u het beste en snelste van dienst zijn.

  • Waar vind ik informatie over de prijzen van Ideal Standard?

    De prijzen van onze producten worden gecommuniceerd door de dealers en installateurs. Deze specialisten staan volledig tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden op het gebied van badkamers en keukens.
    Bij de documentatie op deze website vindt u ook een PDF van onze professionele bruto adviesprijslist. Deze kan u een indicatie geven (prijzen zonder BTW).

Contact & Service We zijn er om u te helpen

Onze medewerkers helpen u graag verder met al uw vragen.

Kom in contact

Cookies op onze website

Om u de beste en meest relevante gebruikerservaring op onze website te bieden, gebruiken we cookies voor functionele, comfort- en statistische doeleinden. Door op de knop accepteren te klikken, accepteert u de cookies.

U kunt uw voorkeuren wijzigen door naar de pagina met cookie-instellingen te gaan.